27 Kasım 2011 Pazar

pain of salvation - where it hurts (uncensored)

18+ gibi bir uyarı yapalabilir bu klip için tabi. sansürsüz dendiğine göre klipte sakınca görülmüş. klip güzel. parça çok güzel. pain of salvation'ın yeni albümündeki tüm parçalar çok güzel zaten. daha sonra becerebilirsem bir albüm kritiği de yapabilirim umarım.

parça kendisinden çok klibiyle ses getirmiş sanıyorum ki. böyle olması üzücü. parça çok güzel çünkü. ekşisözlük'te birisi şöyle demiş hatta; "hiç klibi olmasa daha güzel kalacak şarkıymış bu"


Pain of Salvation - Where it Hurts (UNCENSORED) from Il Recensore on Vimeo.

3 yorum:

white rabbit in the forest dedi ki...

klip de şarkı da harika. defalarca dinledim..

negatif dedi ki...

klip hakkında çoğunlukla olumlu şeyler duydum. hatta insanlar bu klibin youtube'da yayınlanmamasını da küçük çapta protesto etmişler. youtube'a bir sürü küfürler eden, sanatın önüne geçemezsiniz diyen insanlar da vardı.

sözlükte de iki olumsuz eleştiri var. diğerleri olumlu.

özellikle, üzülecek bir şey mi arıyorsun diye aklımdan geçiriyorum bazen. bence üzülmemelisin, insanlar şarkıyı klipten daha çok sevmişler.

:)

alter ego dedi ki...

Ben klip hakkında olumsuz konuşuluyor anlamında üzüldüm demedim. Benim üzüldüğüm şey o tür bir şey değil. Nasıl diyeyim. Parça çok güzel ve klip de parça ile gayet uyumlu. Klip de çok güzel yani. Ama klip ile ses getirmesi meselesi üzücü ona değinmek istedim. Klipte sakınca görmüş otoriteler. Eh bence bir sakınca yok. Youtube’da yayınlanmasında da hiç sakınca yok. Ama işte bu tür şeylerle anılması meselesi üzücü oluyor.

Ne kadar “güzel bir parça ve ne kadar güzel bir klip” şeklinde değil de, “yasaklanan klipin ve parçası” olarak anılması kötü olan. Burada paylaşırken bile “sansürsüz” ibaresi ile yayınlamak zorunda kalmak filan bunlar üzücü olan şeyler. Ondan öyle dedim. Bana da bir dünya açıklama yaptırdın ama tabi haklısın bunlara takılmamak gerek yani :)