27 Ağustos 2012 Pazartesi

nehlyudov'un gençlik dönüşümü

5 yorum:

alter ego dedi ki...

zavallı bir ergenin muntazam bir yetişkin oluş öyküsü.
bu serüven, bugün de hemen hemen böyle seyir gösteriyor.

Adsız dedi ki...

:( merak edip okuyamamak, çatlatır insanı! keşke yazsaymışsın (üşenme be, hadi!) :)

sevgiler :)

alter ego dedi ki...

bu kitabı okumanı tavsiye edebilirim pek beğendiğim için. merak uyandırmayı iyi bir şey olarak görüyorum bu yüzden de keşke yazmasaymışım diyemem, iyi ki yazmışım. sevgiler :)

Adsız dedi ki...

:) iyi ki. ama yanlış anlaşıldım sanırım. hani sayfanın fotosunu çekmeseydinde text olarak yazsamıydın anlamında söyledim. yazı uzun olunca fotoğraf kurtarmıyor. ya da daha büyük çözünürlükte yüklemek lazım belki bilmiyorum. ama madem tavsiye ediyorsun! hmm listeye ekliyorum o halde :) teşekkürler...

alter ego dedi ki...

afedersin yanlış anlamışım. keşke yazmasaymışsın değil, keşke yazsaymışsın demişsin. yanlış okuma işte.

evet üşendiğim için yazmak yerine tarayıcıda hallediyorum hemencik. şu saatten sonra yazsam da artık pek bir anlamı kalmaz herhalde.

şimdi baktım da evet küçük duruyor. ama dosyayı açtıktan sonra bilgisayarına indirirsen zoom yapıp okuyabilirsin.

sevgiler.